سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش فرا گیرید ؛ چرا که در تنهایی، همدم و در غربت، همره و در خلوت، هم صحبت است [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :2
کل بازدید :40866
تعداد کل یاداشته ها : 25
103/2/10
2:57 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
نادر سلامت[37]
حضرت رسول صلی الله علیه و آله مروی است که: «هیچ بنده ای از امت من نیست که ملاطفت کند با برادر مؤمن خود، به نوعی از ملاطفت، مگر اینکه خدا از خدمه بهشت خدمتکار از برای او قرار می فرماید»

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

شهروند الکترونیک مراغه در سال 1389 در شهرستان مراغه آغاز به ثبت نام از شهروندان محترم مراغه ای و همچنین شهرستانهای جنوب آذربایجان وشهرستانهای همجوار خود از جمله شهرستانهای : عجب شیر ، ملکان ، بناب ، هشترود ، چارویماق ، میاندوآب و حتی تعداد زیادی از دانشجویان شهرها و استان های دیگر نموده است .

نادر سلامت مسئول شهروند الکترونیک شهرستان مراغه نسبت ثبت نام شهروندان را در این طرح در سطح عالی اعلام و خاطر نشان کرد با روندی که این طرح طی می کند در آینده ای نه چندان دور اکثر شهروندان بتوانند کلیه امورات الکترونیکی خود را شخصا انجام داده و تبدیل به شهروند الکترونیک شوند .

ایشان افزودند شهروندالکترونیک مراغه درراستای اجرای طرح شهرداری الکترونیک مراغه و در پی سیاستها و دوراندیشیهای شهردار محترم جناب آقای مهندس نادر ابراهیمی شروع بکار نموده است .

در ذیل به تعدادی از مواردیکه شهروندان محترم در حین آموزش دوره های شهروند الکترونیک باید آنها را مد نظر داشته باشند اشاره می گردد:

کاربران محترمی که دوره شهروند الکترونیک را به اتمام رسانده اند بایستی با مراجعه به سایت های  iranlms.ir و یا ulc.ir با وارد کردن شناسه و رمز عبور و کد امنیتی (123456) در قسمت درخواست مدرک یکی از مدرک های مورد نظر را انتخاب و درخواست نمایند .

شایان ذکر است مدرک اول که شامل گواهینامه اتمام دوره می شود نیاز به آزمون حضوری ندارد ولی مابقی مدرک های اعطایی در صورت پایین بودن میانگین کل دوره از نمره 85 پس از قبولی در آزمون حضوری صادر خواهد شد.

درصورت اینکه موجودی حساب کاربر از مبلغ درخواستی جهت درخواست مدرک کمتر باشد عزیزان می توانند با واریز مبلغ تکمیلی ازیک کارت بانک دیگر به کارت شهروندی ( شماره 16 رقمی کارت شهروند الکترونیک ) مبلغ موجودی را به حد نصاب برسانند.

کاربرانی که تاکنون موفق به دریافت کارت شهروندی نشده اند جهت افزایش موجودی و امتیاز خود می توانند پس از ورود به سایت و وارد کردن شناسه ، رمز عبور و کد امنیتی (123456) در قسمت افزایش موجودی با مشخص کردن بانک موردنظرنسبت به افزایش موجودی اقدام نمایند .

داوطلبین طرح آموزش رایگان شهروند الکترونیک مراغه توجه کنند قبل از قرار دادن نرم افزار قرمزرنگ در کامپیوتر خود حتما برگه ی کوچک راهنمای درون پک و برگه ی راهنمای پشت پک را حتما مطالعه کنند ویندوز مورد نیاز برای نصب نرم افزار آموزشی sp3 , 7 ,vista  می باشد و در ما بقی ویندوزها غیر قابل نصب می باشد .

کاربران محترم باید در مرحله اول نرم افزار قرمز را باید نصب نمایند .

اگر تمام مراحل بالا را کاملا رعایت کردید و در حین نصب با خطا مواجه شدید آنتی ویروس خود را بطور کامل حذف و از آنتی ویروس درون سی دی استفاده کنید و همچنین مطمئن باشید fire wall ویندوز نیز خاموش باشد .

نرم افزار babilon مانع ار نصب نرم افزارهای شهروند الکترونیک می باشد.

در ابتدای شروع مراحل نصب شناسه و رمز عبور خود را وارد کرده و زمانبندی کلاس های خود را مشخص کنید

شماره پشتیبانی مرکز شهروند الکترونیک مراغه :2255066-2255099


90/8/10::: 9:54 ص
نظر()